Subject: Küsimus COVID-19 testide osas
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 13:00:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Soovin küsida, kas Teie plaanite sellel sügisel taas pakkuda tasuta
COVID-19 teste, arvestades viiruse kõrgenenud levikut? Paljudel inimestel
on endiselt vajadus kiire ja ligipääsetava testimise järele, et tagada
terviseohutus ja piirata nakkuse levikut. Oleksin tänulik, kui annaksite
teavet, kas selline teenus taas kehtestatakse, ja millal sellest
avalikkust teavitatakse, kui see on plaanis.

Lugupidamisega

Anna Tšern

vanemõde

OÜ Aira Perearstikeskus

Tel. +372 5612 1085

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Web:  <http://www.aira.ee/> http://www.aira.ee

Facebook:  <https://www.facebook.com/AiraPerearstikeskus>
https://www.facebook.com/AiraPerearstikeskus